Bestyrelsen
BESTYRELSE
Bestyrelsen har det overordnede ansvar for ledelse af skolen og er ansvarlig over for børne- og undervisningsministeren for, at skolens økonomi og drift er i overensstemmelse med de altid gældende vedtægter, lovgivning og andre retsregler.
Bestyrelsen har desuden ansvaret for at forvalte de statslige tilskud i overensstemmelse med “Lov om friskoler og private grundskoler mv.” samt skolens egne vedtægter.
Bestyrelsen er sammensat af 6 medlemmer demokratisk valgt af og blandt forældrene i forældrekredsen på generalforsamlingen, som beskrevet i skolens vedtægter §10
For at sikre en transparent proces afholdes der årligt en ordinær generalforsamling med valg til bestyrelsen.
Bestyrelsen afholder mindst seks faste møder årligt i hhv. januar/februar, marts/april, maj/juni, juli/august, september/oktober samt november/december.
Vi opfordrer forældrene til at støtte op om bestyrelsens arbejde samt engagere sig i valget til bestyrelsen og deltage i forældrekredsens aktiviteter i øvrigt og vær med til at forme fremtiden på og for vores skole.
Vi kan kontaktes på mail via Intra så skriv endelig hvis I har noget på hjertet 💙
Her finder du:
Bestyrelsesmedlemmer af 1. august 2023
Bestyrelsens medlemmer kan kontaktes via en besked på forældreintra.
Christian Hviid
Formand
Lisa Brønnum
Næstformand
Flemming Kirchler
Kasserer
Rasmus L. R. Nørholm
Bestyrelsesmedlem
Sandra Torsell-Øltieng
Bestyrelsesmedlem
Hanna Alicia Eneby
Bestyrelsemedlem
Øzlem Kilic Tukenmez
Suppleant
Mette Hebo
Suppleant